Friday, October 5, 2012


F.A.Q.

Berapakah yuran untuk Kursus ini?
Yuran untuk kesemuanya adalah RM250 sahaja.

Di manakah pelatihan ini dilakukan dan bilakah masanya?
Kesemua kursus ini dijalankan secara jarak jauh. Manual lengkap diberikan melalui emel. Kursus ini bila-bila masa saja. 

Apakah saya akan dibimbing selepas diselaraskan?
Ya, Anda akan dibimbing oleh saya melalui telefon/sms/fb/whatsapp/emel. Jika kurang jelas boleh bertanya dan hubungi saya.

Bagaimanakah cara pembayaran dilakukan?
Bayaran Ke Akaun Bank: *

Apakah butir2 diri yang diperlukan?
Selepas melakukan transaksi bayaran, sila berikan:
NAMA PENUH
ALAMAT EMEL
NO. TELEFON
KAEDAH PEMBAYARAN
BUKTI PEMBAYARAN

dan Whatsapp ke +60193006668

Berapa lama proses selepas pembayaran?
Selepas pembayaran disahkan, saya akan emelkan semua manual kurang lebih 24 jam in shaa Allah.

Ada jaminan Wang dikembalikan jika saya tidak puas hati ?
Maaf tidak ada jaminan wang dikembalikan kerana saya tidak mengamalkan ‘Refund Policy’. 

Bagaimana kursus ini dijalankan?
Apabila Anda telah terima kesemua manual kursus, sila baca dan fahamkan dahulu dalam manual tersebut (tak perlu berlatih dulu, hanya baca).
Kemudian jika bersedia, setkan masa dan tarikh untuk proses penyelarasan.

Kursus ni dijalankan sampai bila?
Kursus ini dijalankan sampai bila-bila, sehingga Anda benar-benar faham dan boleh berdikari. 1,2,3-10 tahun selagi hayat dikandung badan selagi itu boleh belajar dari saya. In shaa Allah.

Rebutlah peluang ini sebelum terlambat! 

p.s. Jika Anda musykil dan ragu2 dengan reikiAnda boleh hubungi saya untuk mendapatkan penjelasan.








Syed Mansor Bin Syed Mahazar Al-Idros
GRANDMASTER OF SUBTLE ENERGY TRADITIONS
MASTER REIKI HIKMAH SUFI